Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Allsång på Skansen + Morden i Midsomer = Sommar

Publicerad 2009-07-08 12:05:08 i Everyday,

Jag fixade tillslut de där fotona igår, det gick ju på typ 5 minuter. Så nu är det klart :) Andra saker som hände igår...

Amanda kom hit - Brun som en pepparkaka efter två veckor i Kroatien... Sen drog vi till gymmet o körde lite Step - ganska jobbigt. Det blir ju så sjukt varmt i salen också så det bara rinner svett om en. Men det var skönt att köra lite kondition, blir mest Pump annars. Och så fick jag en liten födelsedagspresent bestående av havrebollar (som inte är så nyttigt som det låter, men sjukt gott).

Jag läste ut Luftslottet som Sprängdes - tredje boken i Millennium-triologin. Jag vet inte vad jag tyckte... Mina förväntningar var skyhöga och så bra tyckte jag inte att böckerna var. Fast jag kan ju inte säga att de är dåliga för det är dem ju inte, men de var inte lika bra som jag hade trott. Nu ska jag läsa Narnia så det står härliga till så jag hoppas att de böckerna är bra. Mitt mål är ju att läsa ut dem innan jag åker, det borde jag ju hinna...

Nu ska jag upp o skiva jordgubbar - sen kommer Jenny.

So long

Kommentarer

Postat av: Sandra T

Publicerad 2009-07-09 17:19:12

Har inte läst inläggen efter detta ännu, men jag kan garantera att Narnia-böckerna är toppen! Tror jag har läst dem ett tiotal gånger, tröttnar aldrig XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela