Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Brev-Dagar

Publicerad 2009-07-14 23:28:53 i AZ 2009-2010,

Just nu i mitt liv är brev-dagar något väldigt bra, Dvs. måndag. tisdag. onsdag. torsdag. fredag. För dessa dagar är det 100% större chans att jag får min placering eller att jag får höra någonting som har med mina kommande 10 månader att göra. Men idag kom det inget skoj, eller mitt pass kom väl men det har jag som sagt inte hämtat ut än... Men det är tre ljuvliga brev-dagar kvar den här veckan. Sen kommer helgen som just nu känns lite onödig, speciellt när det är sommarlov. Då kan det ju vara jobb-vecka hela veckan och så skippar vi helgen. Men men, det går ingen nöd på mig, men det skulle vara lite skönt och väldigt roligt att veta vart jag kommer att hamna.

Well, nog pratat om det. Idag blev det åter en kubbmatch efter middagen och idag hade jag & brorsan inte lika mkt flyt, för igår var jag grym! Men idag - not so much. Det gick verkligen kasst så mamma och pappa vann. Sedan bar det av in i köket för att göra lemon curd till efterrätten imorgon när mormor, morfar, farfar och Marie-Louise kommer. Vad det mer blir till efterrätt berättar jag imorgon ;)

Justja, jag var ju på gymmet också - det kändes i kroppen! Har inte kört Pump på över en vecka och då brukar det kännas när man kör första gången efter det. Men på söndag blir det nog Pump igen... Eller så blir det ett Danspass. Vi får se... Jag hoppas att jag bestämmer mig för att cykla till gymmet och köra lite aerobic imorgon men då är ju släkten här. Får se hur det känns, måste ju hålla igång tills jag åker :)

Imorgon måste jag ställa väckarklockan för kl 12.00 ska jag vara hos tandregleringen... Så jag ställer nog klockan på 10.45 så hinner jag ;) Så nu ska jag hoppa i säng och läsa lite. Vi hörs imorgon.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela