Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

For the last time - Stendörren

Publicerad 2009-07-22 12:20:04 i Everyday,

Idag ska jag till Stendörren en sista gång (förmodligen) innan jag åker... Mamma, pappa och jag åker dit runt två med fika och godis och är väl där några timmar :) Lunchen med Elin blev uppskjuten igen, p g a  Stendörren för pappa ville åka dit så fort som möjligt när mamma har slutat. Så nu är vi kvitt när det gäller att skjuta upp våra träffar som Elin skrev ;) Men nu ska jag ut och måla, det är inte mkt kvar nu så det skulle ju vara skönt att bli av med det...

STS ringde imorse också för att berätta att den värdfamilj jag har fått är en "välkomstfamilj" och att de har en annan familj på gång... Så det låter ju spännande. Måste svara på Loris mail också, men det kan jag göra ikväll, det är ju så stor tidsskillnad :) Sen var jag tvungen att maila STS och fråga om bagaget, hur mkt jag får ha med mig. Jag tror att det bara är en väska på 23 kg... Så får vi se hur det går för mig att packa ner allt jag ska ha på 23 kg, men det går väl det också ;)

Just ja, jag prövade alla kläder jag köpte i söndags igår också. Jag ska nog lämna tillbaks två av jeansen från H&M och kanske behålla allt annat, men vi får se. Lägger som sagt vad kanske ut bilder lite senare (jag vet att jag är seg).

Nu kallar målarpenseln.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela