Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Harry Potter & Halvblodsprinsen

Publicerad 2009-07-16 22:09:09 i Everyday,

Så, hemkommen för en stund sedan från bion... Filmen var bra, ganska lång men det var inget jag märkte av. Det var ju galet länge sedan jag läste böckerna så jag kommer inte ihåg exakt vad som hände i boken, men som sagt var så tycker jag att filmen var bra :)

Shit, känns fortfarande supermysko att jag har fått en placering... Ska skicka iväg ett mail till familjen snart och hoppas på ett snabbt svar :) Imorgon är det Stendörren som gäller så jag håller tummarna för att det blir superduper väder hela dagen.

Imorgon ska förhoppningsvis batteriet till datorn komma. Pappa fick avin för hårddisken idag så den hämtar vi nog också ut imorgon. Jag har satt värsta sprutten nu på att skriva allt vad listor heter, allt ifrån packlista till saker som är typiska för Sverige och svensk musik. Ni kommer säkerligen att få hjälpa mig flera gånger, men jag vill ha fler förslag! ;D please

Nu ska jag skriva klart mailet och sedan läsa lite Narnia. (Har förövrigt bestämt mig för att inte läsa längre än till tredje boken, eller jag tänker läsa klart den och sen tar det nog stopp... Det känns som att jag åker snart så då är det onödigt att "slösa" tid på att försöka läsa ut en bok.)

Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela