Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Hufvudstaden och Gröna Lund

Publicerad 2009-07-23 23:28:45 i Everyday,

Imorgon bär det av till Sthlm igen och den här gången enbart för Grönans skull (och min, lillebror vill nog också väldans gärna dit, han uttrycker det inte så tyligt bara, men med ska han... måste ju ha ngn att åka allt med). Vet inte om ni kommer ihåg att mina föräldrar ville att jag skulle skriva en lista på allt jag ville göra innan jag åker. Here it comes;

Åka til Stendörren
Käka middag i Hamnen
Åka till Gröna Lund
Käka glass på Surprice
ev. spela minigolf

Så nu har alltså turen kommit till Grönan och det verkar ju faktiskt bli hyffsat väder imorgon. Jag som älskar berg-och-dalbanor, snurrande, gungande saker... Here I come Insane! men Pop-expressen är nog min favvis (fast Extreme är ju inte heller helt fel) - älskar när det snurrar fort! Synd att de inte har ngn bra berg-och-dalbana... Där är Balder & Liseberg bättre. Vi bränner upp när mamma har slutat jobbet vid 14-tiden... Innan dess kommer ISS hit och städar men jag vet inte när. Och när de kommer drar jag ner på stan, så det kanske inte blir ngt inlägg imorgon.

Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela