Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Ice Cream Maker ?

Publicerad 2009-07-12 15:17:01 i Everyday,

Den där glassen hade blivit ganska stenhård när vi tog fram den på förmiddagen för att smaka... så vi åkte o köpte ny glass när vi ändå skulle handla lite annat. Det blir nog ingen glassmakare av mig, jag överlämnar det åt Surprise.

Någon löpare blir det garanterat inte av mig heller, men jag ska i alla fall vara hurtig och springa lite på löpbandet. Har satt ihop en lista på 30 minuter och precis som förra gången jag sprang (för några månader sedan) är målet antingen att springa 30 minuter eller 5 km. Vi får se vilket det blir idag... Jag föredrar ju annars att köra aerobic på gymmet som konditions träning, eller Easy Line (kombination av styrka & kondition).

Min lista:
La Cumbia (TV Dub extended) - Cuba Club
Touch You Right Now - Basic Element Feat. D-Flex
Shut Up and Drive - Rihanna
Stay The Night - Alcazar
Angel In The Night - Basshunter
True Believer - E-Type
The Boy Does Nothing - Alesha Dixon
And She Said... - Lucas Prata
Rise Up - Yves Larock
Please Don't Go - Basshunter

Basshunter är bra springmusik, det är väl allt jag kan säga till mitt försvar. Men nu ska jag hoppa i träningskläderna.

See you on the other side

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela