Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Kubbförlust

Publicerad 2009-07-17 21:25:06 i Everyday,

På Stendörren var det helt underbart idag. "Lagom" varmt och så fläktade det. Jag doppade mig faktiskt en gång, det var ganska kallt så det var skönt att komma upp. Pratade med moster i telefon och sa hejdå - de åker till Grekland i två veckor nu så vi hinner inte ses och säga hejdå :(

Våran numera, nästan, dagliga kubb-turnering mellan mig & Adam mot mamma & pappa. Idag förlorade vi - twice. Jag måste haft värsta turen när vi vann första gången för då var jag outstanding.

Har kollat lite på vädret i Gilbert och just nu är det 40 C och imorgon ska det blir ca 46 C men jag läste att det var ovanligt varmt och att de hade utfärdat varningar. Fatta hur varmt det är! Jag har ännu inte fått något svar på mitt mail så jag går runt och väntar... Klockan är ca 12 på förmiddagen där just nu, så det är ju ganska mkt tidsskilnad faktiskt.

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Kanske uppdaterar senare. Med lite biler perhaps.

Ciao

ps. tack för alla förslag på typiska Sverige-saker. Meddelar er när jag har inhandlat dem och vad det blev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela