Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Målning & Gräsklippning

Publicerad 2009-07-18 15:20:01 i Everyday,

Hej Bloggen! Idag har jag målat lite grund på huset och nu ska jag strax ta o klippa gräsmattan... Allt för att få lite pengar av föräldrarna. Imorgon ska jag städa huset... Men men. Jag tycker att det är ganska kul att klippa gräset fast det lär ju bli galet varmt idag. Får väl ta ett dopp i spabadet sen...

Mamma & pappa vill att jag ska skriva en lista på allt jag vill göra innan jag åker, tex. åka till Stendörren, käka på Mickes, spela minigolf, åka till Grönan. Så det ska jag fundera på, sen lägger jag upp listan här (om några dagar kanske).

Nej, nu kallar gräsklipparn'.

Hasta La Vista

ps. igår var hela 9 personer inne på min blogg, det är rekord :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela