Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Målning

Publicerad 2009-07-14 16:02:21 i Everyday,

Hej Bloggen. Idag har jag inte gjort mycket vettigt än så länge... Har varit ute och målat lite grå grund på huset, ett av mina "sommarjobb" ;) Fick även en avi från Posten idag om ett rekomenderat kuvert så det måste vara mitt pass m. mitt visum i det. Skönt att få det i handen :D

Har suttit o rotat runt på Apples hemsida i jakt på en mailadress eller något så att jag kan fråga vad jag ska göra med min kära iPod. Den är lite småkonstig - bateriindikatorn hoppar fram och tillbaka, meny-knappen har hängt sig några gånger och lite sånnt... Den är ju inte ens gammal :( Men jag har fortfarande garanti på den så vi får se vad de säger.

Senare ska jag ju iväg till gymmet och träna lite men tills dess åker nog Narnia fram igen... Ett himla tjat om boken här i bloggen, men men ;)

C Ya

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2009-07-14 17:06:24

haha juste det beryktade rekommenderade kuvertet... hoppas det nu verkligen är ett bra kuvert då:p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela