Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Middag & Boule

Publicerad 2009-07-16 00:07:49 i Everyday,

Well, det blev inga bilder idag. Kanske klämmer ur mig några imorgon, vi får se... Farfar, M-L, mormor & morfar har precis åkt hem. Måste säga att efterätten var väldigt god, så det var ju bra :) Det som gick lite mindre bra var att i våran lilla boule-turnering så kom jag o M-L näst sist... Dvs. på tredje plats av fyra lag. Men jag föredrar att spela kubb framför boule faktiskt. (Det är inte bara en bortförklaring till att jag var dålig - det är så!)

Imorgon är det Harry Potter som gäller... Känner att jag som sagt var är lite lost på de senaste filmerna och det var ju ett tag sen man läste böckerna, men jag kanske kan få en liten update av Terese & Therese innan :)

Idag beställde vi en bärbar hårddisk till mig som ska få förvara min musik och mina bilder under mitt år, då minnet på laptopen (pappas gamla) inte är något att direkt skryta över. Har även beställt ett nytt batteri till samma dator, så jag kan använda den utan sladd om jag vill. Det batteriet som sitter i nu är galet utslitet. Imorgon ska jag även försöka få någon kontakt med Apple angående min iPod. Så vi får se hur det går... Jag är även på jakt efter ett "skin" till laptopen för just nu sitter det en stor dekal mitt på där det står något med Sörmlands Sparbank - inte riktigt "jag" ;)

Vi hörs imorgon.

Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela