Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Musik...

Publicerad 2009-07-13 16:04:40 i Everyday,

Hej mina tappra läsare :) Jag har i snitt 2-5 läsare om dagen, jag tackar er som tar er tid o läsa vad jag har att skriva...

Igår kväll var det väldans trevligt med god mat och trevligt sällskap, fick vid ett tillfälle frågan Vilken är din favoritartist? Vilket är en fråga som jag omöjligt kan svara på... Jag lyssnar på så mycket blandat och så har jag mer favoritlåtar än favoritartister. Jag lyssnar på i stort sett allt. Från ABBA och Michael Jackson till The Script och Eva Cassidy. Rascal Flatts, Britney Spears och Westlife. Bon Jovi, Guns N' Roses, George Michael och Bryan Adams. Ted Gärdestad, Rihanna, Usher och Ne-Yo. Gavin DeGraw, Magnus Uggla, Beyoncé och The Red Jumpsuit Apparatus. E-Type, Frank Sinatra, Green Day och Michael Bublé. Roxette, Queen och Daniel Bedingfield.. För att inte tala om filmmusik, några av mina favoriter;

Top Gun - Van Halen från Top Gun
Snart Är Det Jag Som Är Kung - Lejonkungen från Lejonkungen
Your Heart Will Lead You Home - Kenny Loggins från Tigers Film
A Whole New World- Peabo Bryson & Regina Belle från Aladdin
Life Is A Highway - Rascal Flatts från Bilar
Beauty And The Beast - Celine Dion & Peabo Bryson från Skönheten och Odjuret
(I've Had) The Time of My Life - Jennifer Warnes & Bill Medley från Dirty Dancing
Footloose - Kenny Loggins från Footloose

Jag hoppas att alla länkar hamnade rätt...
Nu ska jag ut o spela strandtennis med mamma.
Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela