Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Nehepp...

Publicerad 2009-07-07 13:14:38 i Everyday,

Det där fotot får tydligen vänta tills efter lunch... Tänkte istället passa på att skriva om ett mail jag fick från STS igår. Det handlade om "sena" placeringar, jag har ju som bekant inte fått min placering än men det är lugnt. De skrev att det är vanligt att man får placeringen nu under juli-augusti och att det inte är något konstigt. Men i alla fall så tänkte jag radda upp de datum som jag kommer åka på, eftersom att jag ska till N Y innan jag kommer till värdfamiljen. Så datumen är följande;

23 juli
31 juli
11 augusti

Men eftersom att jag inte har fått min placering än så är det troligast att jag åker på någon av de två senare datumen. Tänkte bara informera eventuella intresserade om detta :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela