Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Pump, Ben & Jerrys & Solstorm

Publicerad 2009-07-19 23:22:33 i Everyday,

När jag kom hem ifrån gymmet var jag helt slut... Men efter lite käk och dusch så hade jag återhämtat mig. Då blev det till att titta på Solstorm och äta Ben & Jerrys Strawberry Cheesecake - yum! Filmen var väl okej, svenska filmer är oftast inte mer än så. Kan tänka mig att boken är bättre, men jag har inte läst den.

Imorgon börjar mamma jobba, så då ska jag städa huset för sista gången och så ska jag baka en jordgubbstårta (mamma ville att jag skulle göra det när vi handlade jordgubbar idag, så why not). Imorgon lägger jag upp bilder på det jag köpte idag också. Kanske. Ni vet hur jag fungerar, vi får se om jag får till det... Jag måste även rensa på mitt golv och den insjö av kläder jag har lyckats skapa.

SItter just nu och kollar bagage-regler på mina flyg. Åker med British Airlines till London och sedan till New York. Sen åker jag med US Airlines från till N Y till Phoenix, så jag måste kolla om det är samma regler eller vilka regler som är striktast som jag måste följa... 

God Natt 

ps. igår hade jag hela 10 besökare - rekord! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela