Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Regn...

Publicerad 2009-07-08 23:09:32 i Everyday,

Har precis kommit hem ifrån Lise och fick gå hem i regnet... Det hade i alla fall slutat åska. Men jag tycker om när det regnar, i alla fall några enstaka dagar såhär när det har varit superväder. Då är det liksom okej att vara inomhus o dega framför tv'n eller sitta framför datorn.

Hemma hos Lise bjöds det på kortspel (fast jag var enbart åskådare), många skratt och trevliga människor i en (till en början) sjukt varm lägenhet... Förresten måste jag meddela att jag & Lise - Team Enskilda vann kubben mot Terese & Jenny - Team Nyköpings Gymnasium. Som Lise sa - Lite finare, lite bättre ;) hahaha...

Imorgon bär det av till Stockholm vid tvåtiden så jag hinner väl uppdatera någon gång innan dess. När jag har checkat att jag har alla papper som behövs tills på fredag.

Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela