Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Shopping i Norrköping

Publicerad 2009-07-19 15:58:20 i Everyday,

Mamma och jag åkte till Norrköping och Ingelsta (heter det väl numera, fd. Maxihuset) för att shoppa. Och shoppa gjorde jag, jag är nog pank nu! Det blev i alla fall tre par jeans (ska lämna tillbaks ett eller två par), ett par korta shorts, ett par knälånga shorts, två svarta koftor, en skrivbok ("dagbok") och lite saker på Apoteket... Tror att jag fick med allt. Lägger kanske upp bild på kalaset sen...

Nu har jag i alla fall bokat in mig på Pump-passet kl. 18.30... Ska sätta lite program på inspelning också (söndagar är ju bästa serie-dagen); Greek, Privileged, Pushing Daisies och så börjar ju The Rachel Zoe Project - jag tycker inte om henne men det är nog intressant att se.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela