Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Sista veckan

Publicerad 2009-07-26 23:25:27 i Everyday,

Ja, nu är det sista veckan innan jag åker. Eller det har det ju varit sen i fredags men men. Idag är det sista söndagen, det är lite läskigt... Samtidigt som det är superskoj är jag skiträdd (vem skulle inte vara det). Men jag känner mig trygg med min välkomstfamilj och jag litar på att Lorie hittar en bra familj till mig :) Läste på Facebook att ena dottern har varit i Sverige och pratar svenska!!! Av alla språk. Så jag tänkte höra med henne om hon vill att jag köper med ngt spec. som hon "saknar" från Sverige. Ska inhandla andra presenter till familjerna också... Men det blir på tisdag, när mamma har slutat jobbet.

Idag har jag varit lite här och där - nere på stan, på gymmet, inne & ute. Har kört lite BodyPump. Målat lite grund osv. Läst lite Taxi av Alexandra Pascalidou. Den handlar om riktiga taxi-chauförers liv och berättelser, väldans intressant. Jag läste ut The Horse and His Boy igår och då låg Taxi nära till hands, och så är den inte så tjock.

Nu ska jag slå in Lollos present. Imorgon stiger jag upp kl 7.00 (hur ska det gå!? fast på fredag måste jag gå upp ännu tidigare..). Tänkte ju prov-väga mitt bagage idag - det får bli imorgon eller tisdag ist :P

Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela