Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Sovtajm

Publicerad 2009-07-28 23:47:31 i Everyday,

Nu har jag suttit o letat massa svenska låtar osv. Pratat lite med Lorie på Facebook och så... Hon sa att det kommer att vara en tjej som heter Julie från Schweiz som ska från prep. coursen till Phoenix med samma plan som jag, så det är lite skönt :) Då kan vi förhoppningsvis hålla ihop och hamna på rätt plan osv. Hon hade även mailat tjejen från Nya Zeeland att vi kommer bo ihop först, och så hade hon skrivit min mailadress så jag hoppas att jag får ett mail av henne snart. Innan fredag...

Kollade på mitt sista Allsång på Skansen för året, tidigare ikväll. Det var väldans bra tkr jag, Miss Li är alltid bra så det är väldigt konstigt att jag inte har en enda låt med henne på iPoden. Får väl se om det blir ändring på det. Lollovisa var ju där (för Timos skull) och jag höll mina hökögon öppna men jag såg henne inte... 

Imorgon blir det en skojig och sorglig dag. Men nu kallar sängen.

Ciao

Kommentarer

Postat av: Jenny Montenius

Publicerad 2009-07-29 10:15:45

oj vad spännande Emma, snart åker du ju! :) hoppas du får ett helt underbart år (klart du får - det blir vad man gör det till (;)), så ses vi väl förr eller senare :D kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela