Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Svar :D

Publicerad 2009-07-22 00:22:41 i AZ 2009-2010,

Ah! Jag har fått svar från Lori (min värdmamma), eller i alla fall min temporära värdmamma fick jag reda på. Det är så att en familj som hade tänkt ta emot mig beslutade att de inte hade råd, rent ekonomiskt. Men då tänkte Lorie att jag kunde bo hos dem, medan de hittar en ny familj till mig. För det är nämligen så att Lorie och hennes familj har redan en student från Nya Zeeland som kommer dit och vi båda har kryssat i att vi inte vill bo tillsammans med andra utbytesstudenter. Men I'll take what I can get, det är väl trevligt med folk som också är nya i omgivningen... Men vi får alltså se hur det går, men jag ska i alla fall först bo hemma hos Lorie och Terry :)

Idag har det varit dåligt med uppdateringar och det har inte hänt så mkt faktiskt. Jag skulle käkat lunch med Elin men sedan blev den uppskjuten p g a att hon blev uppehållen hos sin moster, sedan skulle vi käka middag men sedan bestämde vi oss för att ta det imorgon istället. Sen så ringde farfar o berättade att han hade blivit matförgiftad - dåliga meloner är inte att leka med, tydligen (själv undviker jag alla meloner - det är ju äckligt). Sen gick jag ner på stan och fikade med Jenny på Hellmans... Det var väldans trevligt :)

Allsång på Skansen och Morden i Midsomer fick avsluta tv-kvällen och sedan satte jag mig här och pillade med en massa musik som ska flyttas över till min lilla bärbara hårddisk. Men nu kallar sängen.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela