Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

The Last Tuesday

Publicerad 2009-07-28 22:44:03 i Everyday,

Idag har jag hunnit med mkt känns det som. Dåligt uppdaterat har det varit också... Men, så är det :)

Jag har i alla fall bakat tills imorgon; Key Lime Pie, Cheesecake och Brownies. Det fick duga lixom... Det är förstagångs recept allihopa så jag hoppas att de smakar gott ;) Jag har även klämt i mig en massa glass på Surprise (Cookie, Snickers och Vit Choklad - yum!), handlat presenter till familjen (lägger upp en bild på det på torsdag el imorgon kväll) och letat runt hela stan efter en smyckesförvarings-grej (som en sånn man lägger bestick i och rullar ihop... om ngn förstår?) men det fanns inte en enda i hela Nyköping. Fast flera sa "jag vet vad du menar..." men det hjälpte ju inte! Så på torsdag är det jag som sätter mig och syr ihop en egen liten smyckesförvaring.

Och så målade jag klart grunden :D ca 7 timmar av måleri den här sommarn över! Förra sommaren blev det nog drygt 24 timmar när jag målade filmrummet, då var det ju 3 väggar vita samt taket och en vägg som skulle vara svart - och en massa rör jag skulle måla... Men det är kul att måla :) det blir ju så fint.

Well... Det blir väl ngt mer inlägg här kan jag tro innan jag slänger mig i sängen, håller på att leta bra svenska låtar till skivorna familjerna ska få :)

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela