Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Dalig uppdatering

Publicerad 2009-11-28 23:25:47 i AZ 2009-2010,

Jag har varit galet dalig pa att uppdatera, jag vet. Vaion (min andra laptop) har fatt ngt virus lr liknande sa Jon ska forsoka fixa den... Men Thanksgiving passerade i torsdags = maat! Vi hade ju ingen kalkon utan vi korde Mexican = enchiladas och cornbread (det var gaalet gott, Ursh och jag alskar numera cornbread!)

Igar tog vi det lugnt hela dagen, vi akte till Walmart for att inhandla diverse paj-ingredienser och sa kopte Ursh och jag en liten, supergullig, Cheesecake. Vi har haft cheescake-cravings sen vi kom hit, hahaha...

I onsdags skulle jag ju donera blod, men det fick jag inte da jag levt i Europa i mer an 5 ar... Gaah! Men jag far val bara ta och vanta tills jag kommer hem till Sverige igen, da kan jag forhoppningsvis donera blod.

Jag har en massa bilder fran nar vi var pa the Gilbert Days Fair/Carnival forra helgen... Jag lagger upp de imorgon forhoppningsvis.

I mandags provade jag pa Winterw Guard och pa mandag ar det auditions sa vi far se hur det gar. Winter Guard ar som dans kombinerat med flaggor som man kastar och arbetar med. Jag vet inte hur jag ska forklara det men det var galet skoj sa jag hoppas att the tryouts gar bra pa mandag. 
 

Nu har ni hort lite vad som hant i veckan har i Gilbert.

Kommentarer

Postat av: Marie-Louise

Publicerad 2009-11-30 22:23:22

Good Luck dear Emma med tryouten! Låter gott med cheesecake. Påminner om önskelistan! Pussar och kramar ML och farfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela