Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Butt & Gutt

Publicerad 2009-10-29 05:13:33 i AZ 2009-2010,

Bitar av dagen:

Idag tog jag mig till gymmet igen - 30 minuters mag & rump-pass var det som gällde. Sedan trampade jag lite i cross trainern och körde lite axel-styrka och push ups. De hade en våg där som jag kunde använda mig av och jag kunde konstatera att jag inte gått upp så mkt som jag trott - bara 2 kg :P

Min Gov't klass hade "party" idag så jag tog med mig tallrikar. Andra hade med sig donuts, bagels, frukt, cookies osv. Klockan 7.30 på morgonen! Men det var yummy!

I min History-klass hade vi prov och mitt  mål var att få 100% igen på ett test eftersom att jag fick det första testet och sedan dess har jag haft 98% på alla test. Så idag laddade jag upp med allt möjligt som kunde ge mig extra credit, så jag raddade upp fler exempel än vad vi behövde ange i våra uppsatser (2 kort-korta uppsatser) = extra credit my way! Och så fick jag ju 109% på provet också! Wihoo!

Nu ska jag diska lite och läsa några sidor i Beloved av Toni Morrison som vi läser i Womens Lit just nu.

So Long

Kommentarer

Postat av: Terese

Publicerad 2009-10-29 10:14:12

haha men emma palla få 109! ;) hahaha du är ju föör duktig ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela