Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Cookiedough & Kickboxing

Publicerad 2009-10-28 01:38:17 i AZ 2009-2010,

Hur amerikanskt är det inte med kakdeg så igår när vi svängde förbi Walmart var jag och Ursh tvugna att köpa lite kakdeg. Varav delar av den nu ligger i min mage. Min växande mage (inte i som att jag vore gravid utan som att jag går upp i vikt) men whatever, jag är här ett år - jag oroar mig angående det senare. Men jag var faktiskt på kickboxning igår och det är (som jag tror att jag skrev förra veckan) inte det roligaste men det gör jobbet, jag vill ju inte tappa all träning så jag ska försöka gå 2-3 gånger i veckan... Inte på kickboxning utan på något pass överhuvudtaget eller träna själv med fria vikter vilket jag är lite sugen på. Vi får se vad som händer.

Nu kallar historia-plugg, prov imorgon. Jag har fått 100% eller 89% på alla våra historia-prov än så länge ;)

Pussar på er

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-10-28 20:35:53

Hej dotra mi! Kul att du äter gott, men börjar det synas på magen?? Det är nog bra att du kommer igång med kick-boxning;-) Kram Pappa

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-11-02 09:10:50

Skrattar. Bara du inte behöver göra som jag när jag åkte hem från London. Kom inte i några av mina egna kläder utan var tvungen att låna en träningsoverall av min kompis... Jag vill se bild på ditt hus och din familj. Är så nyfiken. Kram från moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela