Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Tombstone Pics

Publicerad 2009-10-26 05:29:59 i AZ 2009-2010, Pictures,

Here they come - Tombstone pictures! Here comes the wild wild west...


Såhär ser det ut; det är en gata som går hela vägen och längst den är det butiker, restauranger etc.


Man kan åka häst och vagn...


De har shower där de "skjuter" varandra, mitt på gatan! Rätt som det är så hör man smällar och ser några människor ligga på gatan. Ibland hör man bara random diskussioner mellan människor som har gått in för det och klätt ut sig och allt :)


En liten skylt, jag tog nog kort på varenda skylt! Som några av er vet så har jag ngt speciellt för skyltar ;)

 
Inredningen är gammal också. Hela staden ser ut som den gjorde för längesedan och några av affärerna är restaurerade/behållna som de såg ut, vilket är lite coolt.


This is how it looks.


I told you I have a thing for signs


Gammal bil!


Big Nose Kate's Saloon (they have foood! ;P )

En målning ovanför en av butikerna. Jag tyckte att den var lite cool :)

Det var några bilder från Tombstone, ni får hålla till godo med dem för nu ska jag läsa min Women's Litt-läxa och sedan väntar sängen!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela