Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Träningsvärk!

Publicerad 2009-10-22 05:17:21 i AZ 2009-2010,

Magen är värst, träningsvärk så det ryker om det. Det dära passet som jag och Ursh gick på skulle ju vara ett 20/20/20-pass men icke, de bytte schema den veckan och det var Cardio Blast Kickboxing! Oookay, tänkte vi men vi körde i alla fall. Det var inte så farligt men de där 150 situpsen på slutet gjorde sitt... Och idag var jag där igen och fixade mig ett årskort så nu kan jag ränna till gymmet titt som tätt. Vi bor ju så nära, det tar 5-10 minuter att gå i lugn takt... Men imorgon ska jag dit igen, får se vad det blir då. Det finns inte lika mkt att välja på som hemma men utbudet är okej, årskortet kostade ju inte ens hälften av vad det gör hemma :)

Aloha

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-10-22 14:41:15

WOW... Du kommer ju att vara värsta muskelpaketet när du kommer hem igen! : ) Maila gärna några träningstips till mig som bara vill ligga i soffan under fleece-filten och äta choklad... Kram kram

Postat av: Terese

Publicerad 2009-10-22 20:46:01

haha härligt emmsi! :D det är nice med träningsvärk får då känner man att man verkligen gjort någe :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela