Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

American Life

Publicerad 2009-09-08 04:54:31 i AZ 2009-2010,

Orkar inte skriva ett långt inlägg men jag tänkte lista några typiska Amerikanska saker som jag har gjort so far.

- Varit på Wallmart
- Ätit chocolate chip cookiedough
- Varit på Target
- Drukit en 1,2 liters cola i en såndär stor mysig mugg (jag gjorde det på ca 30 minuter, inte så smart...)
- Varit på en AM Football-match
- Varit på poolparty
- Ätit snabbmat (en gång sen jag kom till familjen)
- Varit på HomeDepot
- Ätit Cold Stone Ice Cream
- Varit på en Pep Rally (i skolan)
- Vandrat i bergen (Superstition Mountains, var vi vid idag och vandrade för första gången)
- Ätit M&M's, Reeses Peanutbutter Cups, Skittles och Starburst (goodis!)
- Ätit peanut butter and jelly sanwiches (I love them!)

Om ni har ngt som ni undrar om jag har gjort, ask away :)

xoxo

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-09-08 15:51:55

men emma, du blir ju helt amerikaniserad därborta :0 :) vet du vet du vet du, jag har tagit körkort idag :0

Postat av: lise

Publicerad 2009-09-10 12:45:11

vet inte om jag ska äcklas av USA eller gilla det...

Postat av: Emma C

Publicerad 2009-09-11 02:22:26

Jag tror att du gillar det ;) hahaha...

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-09-13 00:37:50

peanut butter and jelly sandwich = grose! :D Det är förmodligen det enda jag inte gillade på språkresan i somras ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela