Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Friday

Publicerad 2009-09-19 01:11:46 i AZ 2009-2010,

Äntligen fredag. I helgen ska jag sova, sova och sova. Har varit supertrött varje morgon när jag har vaknat fast inte under dagarna. Idag i skolan kollade vi som sagt på en film ang. The Constitution. Det var galet tråkig, jag kunde redan det som de visade eftersom att vi har gått igenom det både i min government och history-klass. Och filmen var bara 15 minuter, vet inte varför vi skulle ha annat schema.

Vad vi ska hitta på i helgen vet jag inte riktigt än. Kanske blir en slapparhelg med filmtittande (om inte annat så ska vi i a f kolla på Dirty Dancing, människorna här i huset har inte sett den...).

Vi hörs

Kommentarer

Postat av: Marie-Louise

Publicerad 2009-09-21 21:03:50

Hej vår kära Emmis!Jag ska också titta på filmen Dirty Dancing med mina elever. Här hemma är allt väl.Puss och kram Marie-Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela