Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

241

Publicerad 2010-04-27 00:48:55 i AZ 2009-2010,

Nyss hemkommen från skolan har jag redan hunnit smälla i mig cornbread som jag och Ursh bakade igår (bakade och bakade, vi använde oss av bakmix och tillsatte sojamjölk och olja), en slice Key Lime Creme Pie och några kakor. Ett glas hemmagjord lemonade också - som jag och Ursh också kreerade igår. Sitter och funderar på om jag vill ha lite trailmix dvs. nötblandning med vit choklad, mjölkchoklad, jordnödssmör "droppar", cashewnötter, russin, torkade tranbär (tror jag...) och lite andra nötter - min favorit mix.

Just nu sitter vi och tittar på sista biten av Avatar. De görjade titta på den när vi var i skolan men det dröjer nog inte allt för länge innan det är dags att se den från början igen.

Oh well. Det kommer väl kanske ett mer intressant inlägg lite senare. Vet inte riktigt vad jag ville med det här inlägget men men :)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela