Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Ang. bilder på mig

Publicerad 2010-04-11 23:16:31 i AZ 2009-2010,

Någon anonym frågade varför jag aldrig lägger ut bilder på mig själv och jag har precis gjort det i och med bilderna på min klänning men anledningen är att jag tycker att det känns lite konstigt att ha bilder på mig själv flytandes runt i cyberrymden... Och att jag är väldigt självkritisk när det kommer till bilder på migsjälv. Och eftersom att jag är den som oftast tar bilderna så blir det helt enkelt så att jag oftast är bakom kameran istället för framför. Hoppas att det svaret duger på din fråga anonym :)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-04-12 22:34:02

Det går inte att kommentera inlägget med klänningarna :(

Tänkte bara säga att du passar bra i den rosa också :D



<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela