Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Bakare Blogg

Publicerad 2010-04-15 01:11:55 i AZ 2009-2010,

Av någon anledning så har det varit lite bloggtorka i några dagar... Idag hittade jag i alla fall en blogg som jag blev kär i - kalasgott.blogg.se. Fylld med vackra bilder och söta recept - en blogg i min smak (hihi...). Jag har en "sakna-att-baka-varje-vecka"-fas just nu. Men snart är jag hemma igen så då blir det cupcakes, morotskakor, vita kladdkakor och Snickers-rutor till både höger och vänster. Yum!

Idag fick vi information om Graduation och allt som där ingår. Det är så overkligt. På måndag ska jag och de tre andra utbytesstudenterna som är Seniors prata med Dr. Santa-Cruz om lite allt möjligt (jag vet inte exakt vad än... men det var lite om hur vi har haft det, vad vi tycker om skolan etc.).

Nu måste jag sätta lite sprutt på mig, har en ekonomi-rapport att slutföra tills imorgon och så hade jag tänkt att hoppa iväg till gymmet om en timme ungefär. Måste börja röra på mig igen. Jag kanske inte har gått upp i vikt men jag har troligtvis tappat lite muskler, det är ju inte direkt så att jag tränar tre gånger i veckan här borta... Men vi får se om det kan bli ändring på det nu, de sista månaderna eftersom att jag faktiskt har ett gymkort.

So Long

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2010-04-15 08:30:54

Ååh vad roligt att ta Graduation där. Hoppas jag också får göra det i min blivande skola.

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-04-15 09:04:40

Semlan jag längtar efter dina kakor, muffins, tårtor.... Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela