Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Senior Research Paper

Publicerad 2010-04-16 21:37:52 i AZ 2009-2010,

Idag fick jag tillbaka min uppsats, eller jag fick tillbaka ett papper med mitt betyg och lite kommerntarer på. Jag fick 340 av 350 poäng! Det betyder 97% - A+! Woho! Det gjorde mig så sjukt glad. Jag var aldrig nervös över hur det skulle gå för jag vet hur man skriver en analytisk, research-baserad uppsats (vad annat gör man i Sh A & B - och C?) men det var så kul att det gick så bra. Jag fck kommentaren "Beautiful Emma! One of the best I read!" - yay!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-18 10:25:04

Hej Beautiful! A+ Får väl höra senare om innehållet. Tänk vad lätta att skriva din utredande Svenska B när du kommer hem. Eller har du gjort det. Du är så målinriktad och spännande. tjusig klänning tycker farfar och Marie-Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela