Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Yesterday

Publicerad 2010-04-18 18:27:13 i AZ 2009-2010,

Jag slocknade klockan 06.30 när jag kom hem igår. Tror att det tog mig 90 sekunder att somna. Jag sov ingenting under hela natten så jag var vaken i över 24 timmar. Jag var helt enkelt inte trött. Mina fötter och ben var trötta för de sista tre timmarna gick jag och Kristi runt banan konstant. Så sammanlagt gick jag 31 varv vilket blir 12,4 kilometer :) Så lite stolt är jag. Hur som haver så vaknade jag runt klockan 12.30 och efter det var det full rulle. Jag tror att jag fick mer energi än vad det tog av att gå så mycket under natten. Jag städade rummet, tvättade kläder (både maskin och handtvätt), jag dekorerade en glasflaska till min Creative Writing-klass, jag stickade och tittade på Remember the Titans.

Sedan kom Lorie, Ursh och Torrey hem för de hade varit på en kultur festival med STS. Så då bestämde Ursh och jag oss för att följa med Torrey till jobbet för jag behövde köpa skor till prom och lite smycken. Jag köpte ett par skor som inte är fullt lika höga som mina homcoming-skor och de är inte übersnygga men de duger och de var billiga. Sedan köpte jag ett armband och örhängen, kanske visar dem senare. Ursh köpte den blåa klänningen som hon prövade förra veckan. Efter det så gick vi till the dollar theatre (som egentligen kostar 2 dollar men i alla fal) och såg Valentines Day. Typ hundra kända namn med i den men tyvärr var den inte så bra som jag ville att den skulle vara.

Just nu tittar vi på slutet av Across the Universe. Gud vad jag tycker om den filmen - måste se hela snart. Och så måste jag köpa soundtracket :)

Nu ska jag ta och lägga upp bilder från Relay.
Aloha

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-04-19 09:35:56

det kan man kalla promenad! vilken rolig och bra grej :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela