Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Idol Genrep - Pics

Publicerad 2010-12-10 19:14:36 i Pictures,

Här kommer lite bilder från Idol Genrepet i Globen igår. Jag har som sagt var inte följt Idol men jag tycker ändå att det är kul att se ibland. Det är så häftigt att de sjunger så bra live (som de ska i Idol) och inte bara efter det är remixat liksom... Vi hade toppenbra biljetter och satt på parkett, ganska nära scenen - eller själva lill-scenen som hänger ihop med den stora scenen med den här lilla "bryggan"... om ni fattar ;)


Idol i Globen.

Final Genrep.

Weise. De flesta andra Idoler som gick till fredags finalerna uppträdde - förutom Olle.

Jay under hans första låt - Higher.

Minnahs fösta låt - What You're Waiting For.

Jay i början av vinnarlåten som vi fick höra...

två gånger. Här med Minnah.

Som avslut så sjöng alla Idoler och Jury-Andreas låten All I Need is You.

Kommentarer

Postat av: Allt om Sassa!♥

Publicerad 2010-12-12 14:11:17

Hej på dig! Jag lånar bilden där man ser Sassa lite på till min fanblogg! Hoppas det går bra, annars säger du till så tar jag bort den! Om du har fler bilder på Sassa vore det kul om du mejlar dem hit; [email protected] glöm inte skriva med din blogg i mejlet! självklart får du en länk. Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela