Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Ikea, Ingelsta & Jobb...

Publicerad 2010-07-19 22:06:14 i Everyday,

Nu kommer en liten lägesrapport för vad jag har haft för mig de senaste veckorna. Jobbet tag ju lite tid men jag har även hunnit med lite annat;

Ikea förrförra helgen då det inhandlades en ny TV-bänk. Så nu ser mitt rum bättre ut än någonsin ;) Snart kommer det vara städat också...

Ingelsta och shopping var det som gällde i lördags. Från Stadium och InterSport blev det nya träningskläder och skor (äntligen!) - och billiga var skorna också; 299:- och sedan en sula för lika mycket. Annars brukar det ju gå loss på tusenlappen, minst. Sedan blev det även tunika och tröja från JC, två toppar från Esprit, bäddsett från Hemtex... Ett stopp vid Godisbron på vägen hem också - 80 kronor fattigare pga. godis. surt.

Jag har ju satt igång med träningen också så var och varannan vecka går jag runt som en stelopererad gubbe av all träningsvärk. Men nog ger det resultat. Jag borde ju bara träna lite mer kondition eftersom att det är Tjejmilen som gäller den 5 September och jag har bara tränat styrka hittils...

Stendörren har även besökts några gånger under helgerna för att bada (två gånger!) och sola, sola & sola. Läsa lite bok och lyssna på sommar.

Under sommaren lever jag på jordgubbar och vädret - underbara Sverige. Nu håller vi tummar och tår för att det fortsätter såhär.

So Long

ps. om några dagar kommer biler från Öregrund. någon gång innom en snar framtid kommer även en ny bloggdesign.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela