Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

När familjen kom - Pics I

Publicerad 2010-07-07 22:42:13 i AZ 2009-2010, Pictures,

Här kommer första delen med bilder från mina sista veckor i USA. Framför allt när min familj kom.


Vi åkte och kollade på Baseball. Vi åkte därifrån ungefär halvvägs igenom matchen - min familj blev lite uttråkad (och i ärlighetens namn var det inte den mest spännande matchen någonsin men det var ju kul för dem att uppleva)

Rustler's Rooste ser ni där borta i fjärran i form av en pyramid av ljusslingor.

Elin och min Graduation Dinner tog ju plats på BeniHana. Tepanyaki - kocken lagar maten på en stekhäll framför dig. Här är en fried rice-PacMan på väg att äta upp lite sesamprickar...

Graduation Day. Tidigt på dagen var det minsan genrep. Det här är den enda bilden jag har från den kvällen just nu, men fler kommer senare det är bara att de finns på pappas kamera...

På väg till Grand Canyon. Sedan Las Vegas. Arizona nature.

Inget jätteovanligt när det är närmare 40 grader varmt - bränder.

Vi tog kort åt både höger och vänster. Inget skulle vi missa.

The big hole in the ground - The Grand Canyon. Helt ofattbart stort och vackert. Det går inte att ta in hur stort och vidsträckt det faktiskt är...

En liten, liten del av allt det stora vackra.

El Tovar - klassisk restaurang och hotell där vi åt middag.

Arizonas kända solnedgångar, över The Grand Canyon. Magiskt.

Las Vegas bilder kommer snart. Kanske imorgon, kanske lite senare - jobbar nämligen till 18.30 imorgon och sedan är det gymmet som gäller, så vi får se.


Kommentarer

Postat av: TW

Publicerad 2010-07-08 22:20:59

Tänk om man kunde få uppleva sådana solnedgångar här i skogen.

Fina bilder!

Postat av: emilia

Publicerad 2010-07-12 20:35:22

vad härligt! själv åker jag iväg på mitt utbytesår om en vecka! ska bo i vegas :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela