Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

17 March 2010

Publicerad 2010-03-18 02:45:24 i AZ 2009-2010,

Årets första 80's har varit här! Vilket betyder att det har varit runt 26-27 grader Celsius de senaste dagarna - jag klagar då inte. Idag har varit en skön slappardag á la Spring Break. Vi har lite problem med elen just nu så bilder får vänta tills imorgon (då vi förövrigt ska ut och hika samma trail som förra gången - det var ju så vackert). Eller ännu senare. Resten av lovet kan bli lite fullt upp;
Torsdag - Hike
Fredag - Guard träning
Lördag - Guard Show
Söndag - Renaisance Festival (om nu det stavas så?)

Idag har jag varit hos tandregleringen och fått lite nya regler när det kommer till hur jag ska använda gummisnoddarna och jag ska dit igen om tre veckor. Annars så har jag läst min bok, stickat några rader och solat. Ursh och jag gick till Freestone Park och träffade på några av mina komipsar - helt oväntat. Så vi spenderade någon timme där innan vi knatade hem igen.

Igår var det ju Taryn's födelsedag och den firades med 5 minuters ljuvlig massage, Borders (bokaffär - jag köpte The Pact - Jodi Picoult), Red Velvet Cake ( gott, första gången jag ätit det och det var ju så smaskigt!). En riktigt bra dag :) Hon fick filmen Stardust av mig och Ursh och det uppskattade hon väldigt mycket. Vilket var skoj eftersom att det tog mig och Torrey en halv dag att hitta filmen!

Nu ska jag återvända till min bok.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela