Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Kommentarer...

Publicerad 2010-03-20 05:00:03 i AZ 2009-2010,

Har precis kommit hem från träning inför tävligen imorgon - då kommer förhoppningsvis Ursh eller någon ta lite bilder under vår show som jag kan visa er senare. Dagen har innehållit Remember the Titans, läsande, träning och misslyckat försök att ta ut pengar. Jag skulle nämligen ta ut pengar men jag blandade ihop min internettkod med min kortkod så det gick inte så bra. Men mitt kort blev i alla fall inte uppätet så jag ska försöka mig på det imorgon igen. Jag har ju mitt andra kort så förhoppningsvis kan jag få ut pengar på något sätt...

En liten sak som jag vill ta upp med Er, kära bloggläsare. Jag är så otroligt tacksam för att just du har bestämt dig för att spendera några minuter och läsa mina ord, mitt liv. Och så kommer man ju till det här med kommentarer. Själv är jag galet dålig på att kommentera på andras bloggar men jag försöker att bättra mig. När man loggar in och ser att man har fått en kommentar eller två så värmer det lite extra. Inte har någon bara läst mina ord men någon  har även lämnat något litet från sig till mig. Så mina kära, tiotal läsare - stort tack till Er som kommenterar och ni andra. Det skulle värma om ni kunde lämna ett litet ord så jag kan få reda på vilka ni är :)

Stor kram
E

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-20 11:28:31

ja håller med, det är alltid roligare att få ett par kommentarer :).. men jag glömmer bort att kommentera, utan läser, bläddrar ner, sedan klickar ig in på någon annan blogg

Postat av: emilia

Publicerad 2010-03-20 22:45:28

Jag kollar in varje dag :)

Postat av: Marie-Louise

Publicerad 2010-03-21 12:15:24

Hej kära Emma!Här kommer kommentarerfrån mig som älskar att läsa din blogg. Härligt med Tortilla Flat, jag tror det finns ett på västkusten också

Farfar har läst om platsen i John steinbecks romaner. Finns det mycket av dessa förtjusande ormar i dina närområden? St.Patricks Day firas för alla de Irländare som kom till Ameerika under 1800-talet.Påöstkusten är det en mycket religiös högtid. Jag såg till och med "gröningar" i Stockholm, men ingen nöp mig... Grattis till din fjärdeplats.Hur går det med din Women literature?

Nu är det endast två månader kvar till vi kommer till dig. Vi längtar säkert mer.ha det så underbart, pussar och kramar marie-Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela