Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

My Wish List

Publicerad 2010-03-30 06:52:27 i AZ 2009-2010, My Wish List,

Här kommer ett lite random inlägg men i alla fall. Kyss Johanna är en av mina favoritsajter där jag skulle kunna spendera tusentals kronor. Jag tänkte bara lägga upp några av mina favoriter.


Björg. Jag älskar deras personliga, knasiga smycken. Galet dyra dock. Närmare 1 500 riksdaler får man hosta upp för det här söta halsbandet. Keep smiling it makes people wonder what you're up to.

Humanity for All. En del av pengarna går till organisationer som jobbar med mänskliga rättigheter och Al Gored miljöfond. 399 för denna sköning med alla dessa vackra ord; Plant peace
Live in unity. Freedom. Make a difference. Accept diversity. Speak kindness. Pave the path. Lead the way. Humanity. Give back. Seek wisdom. Come together. Truth. Forgive. Believe. Faith. Sow Love. Inspiration för evigheter.

Disney Couture. Tingeling på en pärla. Så galet söt. 699 svenska kronor.

Erica Weiner. Tror att detta är min favorit för tillfället. Silverarmband i form av en fjäder. Inspiration kommer från loppisar etc. runt om i USA. Har andra söta saker också. 749 för den vackra fjädern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela