Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Renaissance Festival Pics

Publicerad 2010-03-22 05:51:27 i AZ 2009-2010, Pictures,

Här kommer femton rykande färska bilder från dagen.


Entrén :)

Coola, färgglada och tidsanpassade (?) hus...

Här ser ni lite av alla små bodar och affärer som fanns. Det ser ut som att det var superfå människor där men det var ganska så mycket folk där i verkligheten.

Honey Sticks. Små plaströr med smaksatt honung - jag hade en med smaken Sour Raspberry, väldigt yummy.

Glassvampar som såldes.

Träsköldar :)

Ett "draknäste" med drakägg och allt.

En liten butik med galna figurer, jag har ingen aning om vad de skulle föreställa men de var lite söta faktiskt :)

Här är taket till affären :)

Man kunde få sina händer spådda, sin handstil tydd, ett karikatyr porträtt osv.

Jag köpte mig en frozen, chocolate dipped cheesecake. Mmm...

Vi kollade på en turnering :) Min första ever (jag har ju sett dem i filmer och på TV men aldrig irl)

Riddaren i grönt var "våran" riddare - Sir någonting (jag kommer inte ihåg hans namn...)

Jag tyckte om trädet, sån cool idé.

Det var inte så mycket roliga kommentarer men jag börjar bli lite pömsig och ska gå och drömma snart. Imorgon är det ju dags för skola igen.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela