Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Shoes and Shirts...

Publicerad 2010-03-09 05:03:35 i AZ 2009-2010,

Shoppingresultatet av igår blev ett par ballerinaskor (mina första ever...) och två basic-toppar en vit och en grå, en vit och grå randig tröja (perfekt för i sommar) och ett vitt linne med flätade straps. Ett par svarta träningsbrallor blev det också, med guldgula detaljer.

Igår kväll kollade vi på the Acadamy Awards aka. Oscars utelningen. Första gången jag såg det live, Sandra Bullock vann bästa kvinliga skådespelare för the Blind Side, det var hon värd! Underbara film.

Idag har jag haft träning som vanligt. Det är endast sex tränigar kvar :( Blir förhoppningsvis en extra träning på fredag för vi har early release och efter det har vi Spring Break! Vi har våran hemma show den 20 Mars och så har  vi träning fredagen innan. Förhoppningsvis kan vi placera oss bättre på hemmaplan...

Just nu ska jag ta och författa klart en liten berättelse som är due imorgon för min Creative Writing class. The Chocolate Hill :)

Puss på kinden

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-03-09 11:24:24

sv: jaa jag känner mig rätt fräsig ;) dina saker är säkert superfina också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela