Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Show #5 - Championships

Publicerad 2010-03-27 05:49:56 i AZ 2009-2010,

Idag lämnade vi in våra Senior Research Papers - om man inte får godkänt så kan man inte ta studenten. Men det ska inte vara några problem. Vi har även varit inne i downtown Phoenix vid Coliseum där vi har championships imorgon. De lånar nämligen vårat golv så vi kunde köra några run-throughs idag så vi får en känsla hur det kommer vara imorgon. Jag är så exited! Jag hoppas verkligen att vi placerar oss så vi får medalj, det skulle vara så coolt! Jag klämmer ur mig en snabb kommentar imorgon kväll när jag kommer hem - runt tio-tiden, så ni får veta hur det gick. Vi uppträder klockan 11.58 så hemma hos er är det klockan 20.58 eftersom att ni är nio timmar före (eller hur? ni har väl också ställt om klockan - här i AZ gör vi inte det men i resten av USA gör dem det). Så då kan ni väl tänka en liten glad, god tanke åt mitt håll och ge mig lite extra energi. Vårat tema är ju Somebody to Love så vi ska utstråla glädje :) Jag lovar att jag ska ta bilder imorgon och visa så ni får se några fler guard bilder.

Nu ska jag hoppa i säng, blir upphämtar klockan 7.30 imorgon så det kommer vara en lång dag men såå kul :)

Puss

ps. pappa - bilderna från skolan kommer

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-03-27 08:11:00

Lycka till Emma! Inatt ställer vi fram klockan en timme så imorgonkväll, söndag kommer det att vara ljust till 8-tiden. Ikväll är det mörkläggning då Earth hour genomförs. Gör ni det också? Kram P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela