Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Econ...

Publicerad 2010-05-13 04:49:56 i AZ 2009-2010,

Sitter med pennan i högsta hugg och jobbar med min Study Guide för min Ekonomi-klass. Det är inlämningsdags imorgon om man vill ha extra credit och det har ju aldrig skadat, annars är den due på Måndag men jag har annat att göra i helgen så jag tänkte få det överstökat nu. Med 101,5 Jamz i lurarna sitter jag och dansar medan jag letar efter svar i textboken och i mina anteckningar.

I helgen måste jag ju nämligen börja packa! Herre Gud! Hur gick det så fort? Och sedan har vi en storstädning av vardagsrummet framför oss. Skoj skoj. haha.

Idag besökte jag även min tandreglerar för sista gången. Det gick väldigt fort eftersom att han inte gör några stora saker men en del har faktiskt hänt sedan jag kom hit; gummikedjor har byts ut och jag har tidvis gått runt med gummisnoddar i käkarna. Men jag hade minsann med mig kameran så jag tog ett kort med Dr. Matt :)

Ciao

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-05-15 22:46:18

Hej Emma! Ja, nu är det nära att vi träffas igen, känns overkligt. Och just att se dina tänder!!! Dr Matt måste vi få träffa! Kram hörs imorgon. P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela