Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

End Of The Year Video

Publicerad 2010-05-15 17:36:46 i AZ 2009-2010,

Igår var det så dags att under 2nd hour titta på The End of the Year Video. Det är en video sammanställd med en massa klipp från skolan; fotbollsmatcher, Prom, Dodgeball Tourneringen, hälsningar till Seniors från lärare och andra elever osv. När Susana var här så tittade vi på hennes gamla från Mesa High och det var riktigt kul att se. Jag tror att jag vill köpa den som ett minne att ha, inte för att den var kanonbra men det var en hel del av alla mina minnen från det här året... Videon sammanställs av en klass som har Video Produktion och de filmar runt skolan när det händer något speciellt och när det inte händer något speciellt - bara vanliga dagar som de kallar "student life". Jag tror att jag var med på ett litet hörn men inte galet mycket; vilket är helt okej för mig :)

Vet ni!? (De flesta av er vet väl redan eftersom att en hel del av er läsare är familj :) ) Om en vecka kommer min familj hit! Och min kompis Elin! Jag kan inte förstå det. Jag kommer fortfarande ihåg när vi sa hejdå på Arlanda för hundratals dagar sedan... Så sjukt! Men det ska bli så spännande och kul att visa dem runt här där jag har bott de senaste året. Ni får höra vad vi hittar på senare men jag har ju redan berättat att det blir Grand Canyon och Las Vegas. Wohoo!

Idag är det stordammning som gäller och stor tvätt av kläder. Vi har typ ett berg lika storrt som Mount Everest med smutstvätt. Och så måste jag börja packa - men det blir nog inte förän imorgon :)

Ska se om jag får tid för att lägga upp lite bilder från Guard Partyt lite senare :)

Puss & Kram Skumbanan

ps. vad är detta? ni ber om bilder på min Yearbook och så får jag nada kommentarer, nada. fy på er ;)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-16 21:56:44

Aaahh det går inte att kommentera yearbook det kanske är därför som du inte har fått nån kommentar...



ses snart



puss puss<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela