Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Förlåt.

Publicerad 2010-05-09 06:14:37 i AZ 2009-2010,

Inga bilder idag. Får se om det blir några imorgon men det är lite tveksamt eftersom att det är mors dag imorgon och jag har min Senior Memory Book due på Onsdag och den kräver lite extra arbete... Och skola före blogg. Men vi får se om jag kan klämma in någon bild imorgon kanske. Imorgon vet jag inte riktigt vilka planer vi har men jag vet att det pratas om en picknick i parken så vi får se :) Men firas ska det i alla fall. Taryn har bakat Red Velvet Cake - yum!

Idag har jag i alla fall läst ut Ninteen Minutes - Jodi Picoult. Det tog mig ju bara en halv evighet. Men nu har jag i alla fall börja läsa The Bean Trees - Barbara Kingsolver. Förhoppningsvis är den bra. Just nu är det bara Terry, Lorie och jag här hemma. Taryn och Ursh är på Mesa's Prom och Torrey jobbar. Så det är lungt och skönt och jag varvar mellan att slötitta på TV'n och läsa.

Adios

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-05-09 19:06:17

Hej Semlan!

Idag har vi haft en mysdag tillsammans med din mamms och papps, började med supersmarrig brunch på Långbro värdshus. Sen var vi på Zetas och tittade på fina grejer till trädgården. Nu är det inte många veckor kvar innan vi ses. Hoppas att du orkar åka förbi på vägen hem från Arlanda. Lovar att fixa jordgubbsflarn med vispgrädde. Kram moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela