Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Grattis på Namnsdagen!

Publicerad 2010-05-12 22:53:31 i AZ 2009-2010, Pictures,


Mamma & Jag, sommaren 2007. Räkkryssning m. Labrador i Nyköpings skärgård.

Nu är det väl snart redan Torsdag hos er men här är det fortfarande Onsdag och fortfarande min och mammas namnsdag. Så grattis på namnsdagen till alla er Lottor och Charlottor där ute i världen.

En sak som ni kanske aldrig har tänkt på eller så har ni faktiskt tänkt på den men inte vetat svaret - Har de namnsdagar här i USA? Nepp, det har dem inte men jag har förklarat för dem vad det är. Nameday låter ju lite dumt men det är var det blir när jag översätter det ;)

Nu ska jag ladda upp lite bilder på min Yearbook people! Hang in there.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela