Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Igår kväll...

Publicerad 2010-05-28 18:08:21 i AZ 2009-2010,

Igår kväll var det så dags att ta på sig den svarta prästdräkten, trä den guldiga (eller egentligen gul-orangea) kragen över huvudet och placera plattan på huvudet... Tasseln till höger. Nyinköpt klänning och klackar på. Det är fortfarande overkligt att jag får gå igenom det här. Gilbert High School Graduation 2010. Inmarch klockan 19 och en och en halv timma senare var det över. Mitt namn hade blivit uppropat och jag hade fått gå upp på scenen och ta emot mitt certifikat. Sen var det dags att säga hejdå till många av alla kompisar. Jag tror inte att jag har förstått det än - att jag inte kommer att se dem igen. Eller på längelänge i alla fall. Förhoppningsvis ser jag många den 2 Juni då vi har kommit tillbaka från Vegas och jag har min sista heldag i Gilbert, AZ. Den 3 Juni flyger jag hem.

Men som sagt är det fortfarande overkligt att jag har gått tio månader i ett Amerikanskt High School - tio dagar går ju långsammare än de månaderna. Någongång kommer det väl slå mig, förhoppningsvis snart. Det är bara så surrealistiskt.

Kramar
E

Kommentarer

Postat av: TW

Publicerad 2010-05-28 19:35:33

Grattis igen! =D Puss

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-05-28 22:23:56

Stort GRATTIS & KRAM. Hipp hipp hurra hurra hurra hurra från Åsa, Anders, Erik och Hanna.

Vi ses nästa fredag! : )

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-06-02 08:52:57

Galet emma! Grattis till din graduation! Grymt för oss att du kommer hem igen, men vad splittrat för dig att lämna alla USAmänniskor där på andra sidan havet... Men grattis fnatti spatti på dig så mkt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela