Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Yearbook Pics

Publicerad 2010-05-13 04:36:39 i AZ 2009-2010, Pictures,

Äntligen! Här kommer dem - Yearbook bilderna! Inte världens bästa men förhoppningsvis får ni ett hum om hur de ser ut :)


Den är helt vit. Helt vit. Temat för året var Life Made Simpler. Jag vet inte om det är min favorit eller inte, det hade ju varit coolt om den varit svart och guld men den är faktiskt lite cool.

Den hade en liten plastficka på framsidan med en blå liten brochyr i med event från vårterminen... Här ser ni även min lilla namnskylt som jag köpte till och klistrade dit där jag tyckte att den passade på den stora vita framsidan :)

Close up. Lite Svea Rike-feeling när det kommer till färgvalet. Inte black och gold direkt... haha, men tydligen så gör de böckerna svarta och guld en gång var fjärde år så att alla har en svart och guld men att alla andra är olika så att de är olika.

Första sidan, börjar bli lite full nu... Likaså baksidan. Och man kan köpa till extra sidor men jag ber folk skriva på sidor i boken istället :)

Guard sidan! Jag är på den nedre, vänstra bilden :) Vi blev lite besvikna dock, bilderna som är "in action", de stora - är från Eval-showen i början av säsongen och bara på Black Guard. De har inga kostymer och våra flaggor; ingenting stämmer. Men men, inte hela världen ;)

Var väl tvungen att ta en bild på Amerikanska klassikern; the football team! Varje sport har har en sida, ibland två sidor då de har Freshmen, JV (Junior Varsity) och Varsity på olika sidor...

De har även lite smått och gott som vi fick rösta på tidigare under läsåret; The very best... smile, eyes, fashion, body etc.

Hoppas att det gav er en liten inblick i hur allt en yearbook ser ut. Många har målat sina omslag men jag lämnar min vit, även om den inte är så ren på baksidan längre... Den börjar ju som sagt bli fylld med många hälsningar vilket är kul men alla från Guard har inte skrivit i den än men men, man kan kommentera vart man vill. Eller det är lite från person till person men jag tycker att det är kul bara de inte skriver på bilderna eller texterna i boken, om de skriver i registret spelar ingen roll.

Greetings from GHS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela