Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Äntligen.

Publicerad 2010-11-14 14:14:23 i Everyday,

Nu har jag äntligen läst ut Utvandrarna. Det har tagit en stund men den har varit bra, men som alltid när man läser något för Svenskan i skolan kan man inte bara slöläsa utan man måste tänka på vad man läser... Men nu har jag i alla fall fått det ur vägen - nu ska jag skriva en bokanalys tills på onsdag då den ska in...

Har varit ganska jättedåligt med uppdateringar här på sistone - det har varit mycket! Fler bilder från London kommer, kanske senare ikväll när jag kommer hem från gymmet. Men jag lovar inget... Får se om det blir mer uppdateringar nu men jag vet inte - det är mycket med UF och skolan nu.

Kramar
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela