Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Bussy week.

Publicerad 2010-11-15 14:10:03 i Everyday,

Skriver febrilt på min bokanalys så jag blir klar med den idag. Det skulle vara så skönt men allra mest vill jag bläddra i den tunna SACO tidningen vi fick inför torsdag då vi ska på SACO-mässan. Vilken beslutsångest man kan ha - plugga direkt? Plugga vad? Plugga i Sverige eller utomlands? Jag vet inte! Men förhoppningsvis får jag lite inspiration på torsdag som sagt...

Annars så bjuder den här veckan på lite av varje. Just nu sitter jag med träningsvärk efter gårdagens BodyPump - har inte tränat på typ en månad pga. svullnaden på halsen och så har det varit fullt upp med annat. Men igår blev det i alla fall dags och det var ju kul men sjukt jobbigt! Jaja. På't igen bara :)

Imorgon ska pappa ha delar av sitt jobbgäng här så då blir det till för mamma och mig att hitta på lite andra saker att göra - vi tänkte hyra film och så ska vi åka och storhandla mat ;) Och på onsdag ska jag på Harry P-filmen kl 23.30 med kompisar :) Så jag kommer vara sådär lagom pigg på torsdag men det blir nog finfint...

På lördag är det Öppet Hus på skolan och då har vi UF-företag möjlighet att ställa ut och sälja om vi vill så då blir lördagen upptagen med det :) Men förhoppningsvis blir det bra.

Nu väntar bokanalysen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela