Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Hälsovecka

Publicerad 2010-11-30 18:00:14 i Everyday,

Just nu är vi mitt i (snart) den årliga hälsoveckanEnskilda... Så idag hade vi treor ett pass där man fick välja vad man skulle göra. Jag körde på yoga med Håkan. Det var riktigt skönt, stundoms jobbigt - speciellt med eldandning om någon vet vad det är - jag var tvungen att stanna och andas några långa andetag mitt i. Jaja, lite energifylld kännde man sig kanske efteråt i alla fall, hela passet avslutades med en skön 10 minuters avslappning (vilket man borde ha varje dag i skolan!).

Igår klickade jag i alla fall hem en julklapp - årets andra. Den första inhandlade jag i London förra veckan. På tal om London kanske det kommer upp några bilder senare. Kanske. Har egenligen lite plugg jag borde göra nu. Är mycket som man kan jobba med men som inte ska in än på ett tag;
- VG/MVG-uppgift i Filosofi A
- VG/MVG-uppgift i Religion A
- Muntlig MVG-uppgift i Religion A
- Läsa Förvandlingen - Kafka till Svenska B
- Börja skriva på rapporten för Mission Great Britain i Engelska C
- Börja organisera och fila på den muntliga presentationen för Mission Great Britain i Engelska C
- Skriva klart uppsatsen om extremism och Ku Klux Klan i Historia B
- Bestämma mig för en frågeställning, metod och teori i Samhäll C

Ja, det finns mycket att ta av. Först blir det nog lite prepp inför Power Point-presentationen i Eng C genom att kolla igenom lite bilder. Sedan blir det att skriva lite Historia B-uppsats, den ska ju in så fort som möjligt.

So Long

Kommentarer

Postat av: TW

Publicerad 2010-12-03 13:07:06

Ja, jag saknar då inte plugget... Börja med "Förvandlingen", troligtvis den uppgift som tar kortast tid att genomföra. Då har du ju den klar =)

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela