Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Höstkonserten

Publicerad 2010-11-01 10:58:57 i Pictures,

I fredags var ju jag med stora delar av den övriga släkten på Tessin för att kolla på höstkonserten eftersom att min lillebror går estet-musik och därför skulle vara med. Måste säga att de var extremt duktiga på att sjunga. Jag vill också kunna sjunga! Jag sjunger i alla fall (bara inte inför folk). Här kommer i alla fall några få bilder.

Inledningen. Pjäsen/musikalen handlade i stort om tre studenter från framtiden som råkade bege sig ut på en tidsresa bakåt i tiden... Här ser ni början där eleverna marcherar in med sina Mac's i högsta hugg.

Sedan förekom det en munkkör. Där någonstans fanns min bror...

I hela pjäsen följde även två mystiska mexikanare med tidsresenärerna.

Det blev inte så många bilder men annars så förekom det en helt låt med katter och mjauande (extremt underhållande!), ett framträdande med hippies m.m. Efteråt åkte vi hem till mormor och morfar för att kalasa på smörgåstårta - mums! Sedan satt jag och Adam och gäspade ikapp innan vi tillslut tog oss hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela